Etiketter

onsdag 17. april 2013

Sommerblomster på vent

Postkassen fylles opp med reklame for blomster og hage om dagen. Selv om nattefrosten har tatt en pause er fortsatt telen dyp. Sånn sett bør vi nok være glade for regnet som kommer om dagen. Likevel  frister det ikke med ute arbeid i hagen enda. Har vert og kjøpt mine første stemors blomster og et par andre men de får vente inne enda.

Da er det bedre å stelle litt med de som har overvintret i kjelleren.

Pelargoniaen er blitt min yndlings blomst fordi den blomstrer så flittig hele sommeren og fordi den er så lett å overvintre.



I fjor kjøpte jeg mitt første Oliventre. Blir spennende å se hvordan det har klart seg og hvordan det vil vokse videre. Kjekt med noe nytt på terrassen.


De får nok stå innenfor vinduet og kose seg i det lyset som er enda en stund.



3 kommentarer:

  1. Så koselig :) Jeg venter også i spenning på at pelargoniaen skal blomstre igjen for 3. år på rad! Har nok kommet litt kortere her, men nå har jeg funnet mine første hestehov etter 3 dager uten snø;)

    SvarSlett
  2. Vakkert! og vårlig - det er bare helt skjønt. Takk for at du deler så fine bilder med masse stemning. Jeg ville bare hilse på - også ønsker jeg deg GOD helg. klem din vei <3

    SvarSlett
  3. Edel Gunn Knudsen18. april 2013 kl. 03:39

    Åhh så deilig med vår og fargerike blomster! kjekt med snø, men når våren kommer kjenner jeg på takknemlighet for våre årstider. hver tid bringer med seg ulike kvaliteter og muligheter. Slik er det i hverdagen også;)
    Delikat blogg dette her Mary-Ann!
    Be blessed!

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!