Etiketter

lørdag 31. mars 2012

PUTE STRIKK

Mye man kan lage for å pynte opp i hus og hytte til påske.
Vi trengte flere puter i sofaen på hytta. Har tre røde puter
fra før av. Ble inspirert til å strikke putetrekk denne gangen.
Da måtte det bli litt hyttemønster a la lusekofte!
Fant mønster jeg hadde liggende på Fanagenser
Setedalskofte og Mariusgenser. 




























Det første putetrekket strikket jeg i to deler. Litt tungvint
å strikke mønster frem og tilbake. Samtidig kan man da 
lettere ha ulikt mønster på de to sidene.




























De to andre putene strikket jeg rundt for så 
å sy sammen nede og oppe.





Da er putene klare for tur til hytta.              


GOD PÅSKE I HUS OG HYTTE!


1 kommentar:

  1. God påske! trodde deu hadde brukt gamle gensere jeg men neida..dama overrasker stadig! her har jeg hjemme-alene-helg og koser meg med trening og god bok!! Klem

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!