Etiketter

tirsdag 26. februar 2013

Vinterferie strikk

Første helga i vinterferien har vert som en sol-drøm!
Nå er uka i gang og jeg skal ha fri noen dager. Var gått tom for strikke prosjekter og var på leit etter nye. Endte opp med fire ulike oppskrifter men klarte ikke å bestemme meg. Tok alle fire med meg til Strikkebutikken og kom hjem med garn til to. 


Det kjekkeste av alt er jo å strikke til de små som er i vente.
Dette rosa settet strikker jeg til ei lita tulle vi venter på.




Når solen skinner og en kan sitte ute og strikke er det bare supert!
I min iver etter nye strikke prosjekter ble det denne gangen kjøpt garn til en Tine Solheim jakke til meg selv. Med flettestrikk i vrangborden og diverse annet som krever litt ekstra har jeg nok strikking helt til neste vinterferie :-)
                                 Lykke til med din strikking!

2 kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut :) Jeg har akkurat begynt på en skappelgenser! Strikke-date i påska eller? ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig å kunne sitte ute og strikke *kos*

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!