Etiketter

fredag 27. april 2012

Jeg har en engel som følger meg


Engelen min er en lysestake. Jeg kjøpte den i Trondheim før jul et år. Tenkte at den skulle få være vår nye jule lysestake. Men nei, den var altfor fin til å pakkes vekk i januar! Nå skifter jeg bare fargen på lyset gjennom året. Den har hedersplassen på kjøkkenet vårt og går rett inn i den rustikke stilen. Trives med den!


"Jeg har en engel som følger meg
jeg har en engel som følger meg hver dag
Om jeg sitter eller står - om jeg ligger eller går
Jeg har en engel som følger meg".....Ord fra en barnesang

.

En engel må tåle å følge i alle slags dager....

Ja, jeg tror på engler (uten at jeg på noen måte støtter en viss prinsesse..)

2 kommentarer:

  1. Jeg var med da du kjøpte den;) Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Ja på Emmas butikk. En av våre koselige turer og i morgen blir det en ny :-)

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!