Etiketter

mandag 25. februar 2013

MITT LYSFAT

Fikk lyst til å delta i Fabelaktig sin måneds utfordring der vi kan presentere vårt LYSFAT.                         {Fabelaktig}

Mitt lysfat er et gammelt tinnfat jeg har arvet fra mine besteforeldre. Hva som står oppå skifter gjennom året. Akkurat nå har jeg to telysestaker i gammel stil, en liten vase, en julekule og en keramikkgutt vi fikk for 27 år siden.
Fatet reflekterer sollyset på dagtid og gir koselig lys om kvelden.

Detaljer fra tinnfatet

En glad gutt midt i det hele












Et i helt annen stil står på den gamle speil-kommoden.

1 kommentar:

  1. Hei på deg,
    så koselig at du deltok på min forrige utfordring. Blir så glad! Jeg rakk aldri å legge igjen ett spor her, før jeg trakk en vinner, men jeg var inne og tittet altså :)

    Kanskje du vil prøve deg på denne månedens utfordring på Fabelaktig?
    http://www.fabelaktive.com/2013/03/manedens-utfordring-drmmereisemal.html

    Ønsker deg en fabelaktig lørdagskveld!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!