Etiketter

onsdag 18. juli 2012

Regndag i ferien

Så var endelig ferien her med dager som skulle være lange, late og solfylte.
Meteorologene melder regn og det er bare å legge nye planer.
Finne fram symaskinen og prosjekter som har lagt på vent



Først sydde eg meg en liten Sommer veske


Fikk ny mobil for en tid tilbake av den sorten med stor skjerm som trenger mer  beskyttelse.
Så da ble det foret  mobiltrekk med påsydd navn -et som lå igjen fra den tiden barna gikk i barnehagen


Når det viste seg å være fort gjort fikk jeg og sydd pute til stresslessen 
















Alt i alt ikke så dumt med en regnværs dag i ferien!
               Koste meg hele dagen :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg kom bare lige forbi.
    Rigtig god ferie.
    Fine ting du har fået syet.
    Tak for kigget.
    Ha` en dejlig dag.

    Her får vi tordenbyger der bare siger " spar 2 ". Det kræver tålmodighed at få bugt med ukrudtet i haven.

    SvarSlett

Takk for hver en liten kommentar. Blir lest med glede og gir inspirasjon!